Pozovite Janjić Stolariju Prodaja PVC stolarije - 061/254 15 17

Šta može da krene naopako prilikom kupovine stolarije?

Šta može da krene naopako prilikom kupovine stolarije? Ovo je prilično retko pitanje i tu greši dobar procenat naših sugrađana.

Odgovor: Sve!

Nemamo motiva da Vas zaplašimo, već naprotiv da Vas informišemo kako da ne postanete žrtva iskusnih prodavaca i da ne ulažete u stolariju duplo.


Šta može da krene naopako prilikom kupovine stolarije?

Krenućemo redom, na Vama je da sve detaljno pročitate i donesete svoj zaključak.

Stolarija, bila ona PVC, ALU ili drvena, ima izuzetno široku ponudu na našem tržištu. Sve bi to bilo dobro da je ta ponuda kvalitetna a nije (dobar deo nje).

Kako vreme odmiče, sve je više prisutna stolarija upitnog kvaliteta, čije izolacione osobine nisu za pohvalu, funkcionisanje što naš narod kaže “labavo“ a dugotrajnost je na poslednjem mestu.

Zašto je tako?

Brza zarada bez odgovornosti. To je kratak odgovor a duža verzija sledi ispod.

Prodavac koji želi brzu zaradu, ponudiće našem tržištu PVC stolariju (primer) Turskog ili Kineskog kvaliteta. Platio je po prilično niskoj ceni (takva stolarija se prodaje na šlepere), ugradiće svoj deo toliko da je po ceni njegova stolarija u ravni sa Nemčkom sa kojom nema ama baš ništa zajedničko.

Šta se dalje dešava?

Slabo informisan kupac kontaktira prodavca, čuje sa druge strane samo lepe reči o stolariji koja fantastično dihtuje, radi kao sat ali i traje. Takav kupac obavlja još nekoliko poziva među kojima je verovatno polovina sa istim tipom prodavaca koji prodaju sličnu stolariju.

Informisan kupac se zahvljuje na razgovoru i sa spiska prodavaca uklanja one koji nemaju SVE TRANSPARENTNO u svojoj ponudi.

Kakve su to informacije:

  • Poreklo stolarije;
  • račun;
  • garancija;
  • broj komora (PVC stolarija);
  • okovi – ako ih ima koji brend (svaki PVC prozor i vrata moraju da imaju okove);
  • koje staklo (klot staklo ne dolazi u obzir);
  • da li je obezbeđena garancija;
  • garancija na ugradnju da/ne.

Kada je lista čista, onda informisan kupac može da donese pravilnu odluku. Ako to ne uradi, realno 50/50% je moguće da će pazariti stolariju koja će mu doneti probleme i dupli trošak.

Šta radi neinformisan kupac?

Kupuje stolariju bez ikakvog prethodnog raspitivanja, informisanja šta je dobro, šta ne, čega da se čuva i šta nikako da ne kupuje.

Ukoliko prodavac Vama ne daje sve informacije vezane za stolariju, ne obezbeđuje ugradnju, račun i garanciju za sve navedeno, naš savet Vam je da samo nastavite dalje.

Vrlo često se dešavaju sledeći problemi kada se pazari loša stolarija:

  • Loša termo izolacija u startu (gotovo sigurno);
  • loša zvučna izolacija u startu (gotovo sigurno);
  • problemi sa otvarajem i zatvaranjem;
  • krivljenje krila;
  • pucanje na šavovima – čoškovima;
  • čak i spadanje stolarije.

Sve navedneo su realni problemi od kojih većina ne može da se sanira, i da može, sanacija je skupa i kratkotrajna. A da ne spominjemo stres koji doživaljavate i čija skala ide do maksimuma onog momenta kada shvatite da je došlo vreme (nakon par meseci od kupovine nove stolarije) da zamenite stolariju novom.

Da li bi ste tada krenuli sa informisanjem i da li bi ste se odlučili za prvu ponudu koju dobijete?

Tada bi saznali sve o stolariji, 5 puta bi sagledali sve ponude i imali bi ste mnogo pitanja za prodavce!

Zato saznajte sada i pitajte sada!

Vaša Janjić Stolarija

PVC stolarija - Janjić Stolarija Pozovite nas!